Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

vlakke, vreemde smaak whey delicious

Goedenavond
ik heb 17 april whey delicious vanille besteld. De smaak is inderdaad erg vlak en minder (zoete) vanille smaak. Hij is veel minder lekker dan normaal. Ik lees nu dat er een ander aroma gebruikt is. Ik heb deze pot niet opgemaakt omdat ik dacht dat er misschien iets mis was met de houdbaarheid of iets dergelijks. Ik heb toen wel het gewone bedrag betaald voor deze pot maar zie nu dat het goedkoper is en blijkbaar geen kwaad kan. Ik ben weer toe aan een bestelling dus vraag me af of het oude aroma weer gebruikt is in het product als ik nu bestel.

Comments

• We hebben het aroma weer aangepast naar het ''oude'' de smaak moet nu gewoon weer goed zijn.

• Beste Roel
    Bedankt voor je snelle reactie
    Aangezien het veranderen van aroma waardoor het product niet voldeed aan wat ik al jaren gewend was niet van te voren kenbaar is gemaakt wil ik vragen of er de mogelijkheid is op enige compensatie?
    Ik heb tenslotte de pot weggedaan omdat ik twijfelde aan de kwaliteit
    Groeten
  • Zou je ons hierover even een mail kunnen sturen? Dit kan naar [email protected] We gaan dan zeker even kijken wat we voor je kunnen doen.

• Ik heb gister ook een nieuwe pot binnen gekregen smaak banaan,ik maakte een shake en vond de smaak ook anders dan normaal,ik dag zelf dat het aan me smooty beker lag omdat ik ervoor iets met fruit gemaakt had,leek wel een beetje een vis smaak.
    Nu net een nieuwe shake gemaakt en weer proefde ik verhaal.
    Baal de wel van want waarom andere aroma’s gebruiken als de oude super lekker is,kocht juist deze omdat ie zo lekker was.
    Voorheen jaren syntha-6 gebruikt puur ook omdat ie zo lekker was,maar ook hun hadden de smaak veranderd en werd de niet beter op.
    Gewoon kut
  • Verschil
Sign In or Register to comment.