Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Combi shake voor de hele dag

Hoi, ik heb moeite om door de werkdag heen voldoende voedsel binnen te krijgen. Ik doe aan crossfit, ongeveer 4x per week een uur. Ik merk dat ik gewicht verlies, terwijl ik juist spieropbouw wil.
Mijn plan is om in de ochtend een shake te maken met Night Proteïn (langzame bouwstoffen) + Whey Isolaat (snelle opname) + Muesli/Havermout (koolhydraten). Dit kan ik dan in een 1 of 2 liter fles meenemen en gedurende de dag opdrinken. Is dat een goed idee? En nog een paar specifieke vragen: Kan ik Night Proteïn + Whey Isolaat mengen? Blijft dit goed tijdens de dag? Moet ik het koelen tijdens de dag?

Comments

• Het kan een goed idee zijn om met een eigen gemaakte weightgain shake je voeding inname op te hogen. Echter raad ik je aan om het gewoon in maaltijden te verdelen. Het is op die manier beter te controleren.

Night protein combineren met Isolaat zal niet nodig zijn. De Night protein of de Isolaat bevat al voldoende eiwit. De night protein kan je in dit geval beter vervangen voor de All day protein ( dan is het eiwit al gemixed voor je)

Night protein alleen zal namelijk erg dik worden.

Succes!

Sign In or Register to comment.