Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Vraag over korting, en enkele opmerkingen over de nieuwe site

Als er een korting is zoals “-15% op XXL-producten”, stopt die dan altijd precies om middernacht?
Ik heb weer eens vijf minuten te lang gewacht. Zo rond 00.06u werkte de kortingscode niet meer.
(De weekaanbiedingen op woensdag beginnen zo rond 6.00u op woensdagochtend eerder dan om middernacht 00.00u bij de overgang van dinsdag op woensdag?)

Over de nieuwe site, enkele opmerkingen:
-de CBD olie kost daar 74.95 ipv 69.95.
-de kortingscode “XXL15” werkte daar wél nog op het moment dat die niet meer werkt op de oude site.
-op de oude site kan je goodies kiezen op basis van het aankoopbedrag voor de korting; op de nieuwe site op basis van het aankoopbedrag na de korting. (Als je dus op de oude site XXL produkten bestelt voor 110 euro, en door 15% korting slechts 93.50 euro moet, dan kan je nog een goodie #3 kiezen; als je op de nieuwe site bestelt voor 110 euro, dan kan je niét een goodie #3 kiezen, omdat je niet aan de nodige 100 euro komt.)

Comments

• Ik kon ook niet aanmelden met mijn xxl account op de beta website. "Verificatie is mislukt of aanmeldingen zijn uitgeschakeld" kreeg een melding in deze aard.

• @nakspeng zei:
    Ik kon ook niet aanmelden met mijn xxl account op de beta website. "Verificatie is mislukt of aanmeldingen zijn uitgeschakeld" kreeg een melding in deze aard.

Heb ook geen bevestigings e-mail gehad na het plaatsen en betalen van mijn order. Ook staat deze order niet onder 'Bestellingen' in mijn account...

• @nakspeng zei:

@nakspeng zei:
    Ik kon ook niet aanmelden met mijn xxl account op de beta website. "Verificatie is mislukt of aanmeldingen zijn uitgeschakeld" kreeg een melding in deze aard.

Heb ook geen bevestigings e-mail gehad na het plaatsen en betalen van mijn order. Ook staat deze order niet onder 'Bestellingen' in mijn account...

We kunnen het helaas niet via dit forum oplossen. Zou je ons even kunnen mailen naar [email protected] . We gaan dan ZSM voor je kijken, bedankt alvast !

• @FLTLNR zei:
    Als er een korting is zoals “-15% op XXL-producten”, stopt die dan altijd precies om middernacht?
    Ik heb weer eens vijf minuten te lang gewacht. Zo rond 00.06u werkte de kortingscode niet meer.
    (De weekaanbiedingen op woensdag beginnen zo rond 6.00u op woensdagochtend eerder dan om middernacht 00.00u bij de overgang van dinsdag op woensdag?)

Over de nieuwe site, enkele opmerkingen:
    -de CBD olie kost daar 74.95 ipv 69.95.
    -de kortingscode “XXL15” werkte daar wél nog op het moment dat die niet meer werkt op de oude site.
    -op de oude site kan je goodies kiezen op basis van het aankoopbedrag voor de korting; op de nieuwe site op basis van het aankoopbedrag na de korting. (Als je dus op de oude site XXL produkten bestelt voor 110 euro, en door 15% korting slechts 93.50 euro moet, dan kan je nog een goodie #3 kiezen; als je op de nieuwe site bestelt voor 110 euro, dan kan je niét een goodie #3 kiezen, omdat je niet aan de nodige 100 euro komt.)

De nieuwe en de oude site lopen op sommigen punten helaas nog niet gelijk. Dit komt omdat het 2 verschillende software programma's zijn. We gaan bijna volledig over en dan is dit volledig opgelost. De code werkt inderdaad per dag, een einde van de dag is 24:00 hierna is een code niet meer te gebruiken. ( dit ligt natuurlijk volledig aan de duur van de code) In dit geval was de code donderdag en vrijdag geldig.

De weekaanbieding wordt iedere week op woensdag voor het middag uur veranderd. Hier geld dus een andere tijd.

Het verhaal van de goodies moet ik uitzoeken, ik heb hier namelijk zo geen antwoord op.

• Verdwijnt de oude website, of wordt die gewoon inactief?
    Ik vraag het i.v.m. de bestellingen-geschiedenis, de favorieten-lijst, en de forum-activiteit. Of gaan die transfereren naar de nieuwe site?
    Is het louter op dit moment dat mensen een nieuwe account moeten aanmaken om te bestellen op de nieuwe site (waarbij dan de mensen die nog wat geduld kunnen oefenen hun account volledig zullen zien transfereren naar de nieuwe site), of zal wel degelijk iedereen wanneer de nieuwe site in gebruik genomen wordt een nieuwe account moeten aanmaken?

Sign In or Register to comment.