Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Stoelgang

Hai...ik ben al een tijdje bezig met krachttraining. Probeer dit 3x per week te doen. Zit op een voedingsschema. En heb een persoonlijk trainer. De wil is er ondanks ik best wel lui ben :)
Maar ik ben bijna 48 en het afvallen lukt niet echt...merk wel dat ik mn riem wat strakker kan aantrekken en dat is het!
Ik heb een waardeloze stoelgang...eens in de 3 a 4 dagen (soms langer!!)
Dus het motiverende is wel wat weg!

Zou een fat burner helpen?? Heeft er iemand tips.. Help!

Alvast bedankt.

Lianne

Comments

• Hallo Lianne,

Sinds wanneer heb je last van je stoelgang? Sinds je met het voedingsschema bezig bent? Zo ja, dan zou ik hier een naar gaan kijken.

Een fat burner kan het afvalproces doen versnellen. Kijk eens bij Get Ripped of Miss Fitness Fat Burner (speciaal voor vrouwen ontwikkeld).

Arno
  • Dit is voor mij een "normale" stoelgang. Ik weet niet beter. Ben hiervoor ook naar de dokter geweest en als het te lang duurt krijg ik van die poedertjes of een mini klysma.

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in die nieuwe variant van fat attack.
  • Heb je al veel omtrent je voeding geprobeerd? Door het krijgen van de poedertjes of mini-klysma wordt helaas de kern va het probleem niet aangepakt. De juiste voeding kan al heel veel doen voor het lichaam, in jouw geval: vezelrijk, genoeg vetten uit bijv. noten eten etc. Heb je al eens geprobeerd glutenvrij te eten of lactosevrij te eten? Een optie kan ook zijn dat je je eens laat controleren op mogelijke allergiën met betrekking tot voeding.

De nieuwe variant van Fat-Attack (Fat Killer) laat wel nog even op zich wachten. Dit is tevens wel de sterkste fat burner. Als je nog geen ervaring met Fat-Attack hebt gehad zou ik wel rustig opbouwen m.b.t. de dosering.

Arno
  • Hallo Lianne, ik weet niet of je een product van xxlnutrion gebruikt maar ik had eerst ook problemen met de ontlasting en gebruik de miss fitness waar havermout in zit verwerkt en merk dat ik hierdoor een betere ontlasting heb en na iedere maaltijd een glas water dus voldoende vocht binnen krijgen!! Zie je echt geen verbetering raad ik je toch aan om terug naar de huisarts te gasn. Succes!
Sign In or Register to comment.